regret gifs
15 Moments of Instant Regret [GIFs]

MMA Movie Alert: ‘Beat Down,’ Starring Michael Bisping and Bobby Lashley


(Props: twinkletoestommy via MMA Mania.)

UFC middleweight star Michael Bisping is currently in Austin, Texas, working on his first feature film, an action flick called Beat Down. MovieSet.com gives us the synopsis:

21-year-old Brandon has a problem: the mob wants him to pick up his dead brother’s substantial tab, and he’s stuck in a dead-end town. His only option is to literally fight his way out of this predicament. Making friends and enemies along the way, he starts to realize that what he’s really fighting for is the opportunity to bring fulfillment to his life and the ones he loves.

What, you were expecting a period piece about the turbulent first years of Queen Victoria’s rule and her enduring romance with Prince Albert? Beat Down stars Rudy Youngblood in the lead role, as well as legendary bad-ass Danny Trejo, Eric Balfour, and Heath Herring. And of course, Bisping and Bobby Lashley have supporting roles that include at least one fight scene. (Spoiler alert: Bisping wins.) Check out the latest installment of the Count’s video-blog above, which shows the two fighters going over their spots, a lineup of chicks in white t-shirts getting water dumped all over their chests, and Bisping reacting to the news of his homeboy Cheick Kongo‘s loss.

Cagepotato Comments

Showing 1-25 of comments

comments
Sort by : Show hidden comments
meanfinger- December 16, 2009 at 2:37 pm
youtube.com/watch?v=7n5Hq6ofM8M&feature=player_embedded#

heres a preview of the new karate kid movie..lol. enjoy
meanfinger- December 16, 2009 at 2:16 pm
spencer pratt as kalib starnes in the prefontaine remake.
meanfinger- December 16, 2009 at 2:15 pm
@ bootylam- that was funny.. until u dissed the fresh prince. keep your gloves up mayne. all i was sayin was keep the martial arts movies to martial arts, and not MMA.

@anonymous- go wipe the tartar sauce off you lips you fish n chip eatin' britt.. wandy's gonna do what hendo did but even more vicious
Robocop Didnt Tap- December 16, 2009 at 2:03 pm
MMA fighters in on film have gone downhill since Tim Sylvia was on Blind Date. Seriously, that was the pinnacle of MMA in Hollywood.
Anonymous- December 16, 2009 at 1:56 pm
Bisping ragdolls Lashley. I feel sorry for Wandy.
robthom- December 16, 2009 at 1:44 pm
I gave up when I reached the first comma in the synopsis.

So whats the difference between this and Cool as ice?

Other than this one has more silly British accents and less Vanilla Ice.

I'm not going to a fucking MMA movie until Spencer Pratt does it right!

Bootylam- December 16, 2009 at 1:32 pm
The Karate Kid new one? Really? Here's the plot: Goofy, skinny black kid has to fight to defend his dad's honor after it's revealed that his dad is truly a closet homosexual and teasing ensues. Sorry meanfinger, it's true. The Fresh Prince smokes bones.
Bootylam- December 16, 2009 at 1:27 pm
This crap is actually going AGAINST mma being more popular. Remember how long it took skating to recover from "Gleaming the Cube?" Next there's an mma movie starring Zac Efron. BOO!!!
meanfinger- December 16, 2009 at 1:20 pm
yeah, they r struggling for sports themed movies.. hence the movie "blindside" and "invictus" but please.... LEAVE THAT SHIT FOR JET LI AND JACKIE CHAN!!!
im still gonna watch the new karate kid that comes out next year.. but this shit is gettin ridiculous! like DW said "fighters wanna be actors, and actors wanna be fuckin fighters!" stick to commercials guys.. unless your bob sapp, he's the exception to this rule
J-Dog- December 16, 2009 at 1:07 pm
OK, I realize that MMA is catching on... becoming mainstream.... soon to be the biggest sport in the world... yada, yada, yeah whatever. It's cool. But please... ENOUGH WITH THE FUCKING MMA-THEMED MOVIES! Sure Hollywood wants to cash in on this ultimate fighter thing, but give us all a big break please. Who wants to see yet another movie starring a bunch of fighters who aren't actors, supported by one or two d-list real actors? Not this fan. I'd rather watch real fighting without scripts and weak ass plots.
Merlin- December 16, 2009 at 12:15 pm
GO Bisping!!!
LOL

PaalSunde- December 16, 2009 at 12:13 pm
whaterever. First!
CagePotatoMMA