iggy azalea photos
Iggy Azalea is sexy (46 pics)

Must See: Jon Jones and Lyoto Machida Meet in the All Valley Karate Tournament Finals


(Props: BushidoAristotle7 via MiddleEasy)

After the way Lyoto Machida finished Randy Couture in his last fight, the Daniel LaRusso references were inevitable. But this UFC 140/Karate Kid mashup is one of the greatest parody videos we’ve seen yet, thanks to all the amazing cameos. (LMAO @ Rashad Evans jumping into Machida’s arms at the 0:20-021 mark.)┬áSo, will life imitate YouTube on December 10th? Keep in mind that BushidoArtistotle7 is clearly biased against the champ, judging by the fact that his only other video also ends with Jon Jones getting beat up.

Cagepotato Comments

Showing 1-25 of comments

comments
Sort by : Show hidden comments
kkzhaa- December 1, 2011 at 11:04 am
http://url.jzzx.in/117
Merry Christmas ,Christmas top gift
Iskander Neptu- December 1, 2011 at 9:48 am
The rashad bitch is awesome!! a bit to much Seagal though. That fool needs to be ignored from the MMA landscape.
tosr- November 30, 2011 at 8:56 pm
Pure gold. wp sir!
Todd M- November 30, 2011 at 8:18 pm
Fucking Gold.
gr8wang- November 30, 2011 at 4:39 pm
Sweep the leg Jonny!!!
Kimbos Bread- November 30, 2011 at 4:27 pm
Yeah its Mandy Moore.
It's taken from that vid were she's desperately trying to sound like she knows about MMA.
fightfan- November 30, 2011 at 4:04 pm
There is some broad at 0:14. I cant remember her name though. She goes to a lot of events. Mandy Moore? Maybe?
fightfan- November 30, 2011 at 3:57 pm
That is some funny shit!! Who's the guy that put that together? Its awesome!!

Did miss anyone?

Jon Jones
Lyoto Machida
Machida'a Dad
Arianny Celeste
Ed Soares
Anderson Silva
Chuck Liddell
Rampage
Dana White
Greg Jackson
Rashad Evans
Herb Dean
Jet Li(The onyl 1 Im not sure of)
Steven Seagal
BryanF- November 30, 2011 at 2:36 pm
Machida is taking the belt back. It doesn't matter how prepared jon jones is. Machida's the best around. And nothing's gonna ever keep him down.
Sloppyspray- November 30, 2011 at 2:36 pm
haha Hilarious. I think the Rampage vs. Jones one that you linked to is even funnier.
intercept440- November 30, 2011 at 2:28 pm
the only thing that could have made it even funnier was to drop kenny powers in there
BryanF- November 30, 2011 at 2:14 pm
Jet muthafuckin Li at 0:07
myklhoey- November 30, 2011 at 2:14 pm
LOL thats great,
i hope machida wins i want any one to beat him i cant stand his arrogance,
and its not that i hate arrogance, i just hate his,
TheWarsawExpress- November 30, 2011 at 2:12 pm
I laughed when the Rashad-Faced She-Beast ran out and hugged Lyoto.
amsterdamheavy- November 30, 2011 at 2:11 pm
funny shit
Fried Taco- November 30, 2011 at 2:04 pm
Suga's scream is perfect!
Liverpunch- November 30, 2011 at 1:54 pm
No finishing move. Fail.
CagePotatoMMA