MMA Fighter Challenges People to Punch Him in the Face, Everyone Fails

Wanderlei Silva’s Manager Shoots Down Bisping Rumor


(Sure he’ll fight again.  But he just got the "Wings" DVD box set and, well, you know how it is once you get sucked into a series.)

Hasn’t it just been that kind of week, fight fans?  As soon as something good or interesting or at least newsworthy seems like it might happen, the goddamn facts come swooping in to ruin all the fun.

Wanderlei Silva’s manager tells Fighters Only that they haven’t even discussed the possibility of fighting Michael Bisping at UFC 105, and suggests that even if they had their answer probably would have been no.  Apparently Silva wants to wait until February before he fights again so he can “take time off to heal his body and mind.”  Plus he’s got this gym to worry about and some vague “business affairs” (just say you’re not investing in puppy mills and we’ll believe you) to attend to.   A lot of stuff on his plate, in other words.

So there it is, another rumor destroyed, another dream deferred.  Oh well.

Cagepotato Comments

Showing 1-25 of comments

comments
Sort by : Show hidden comments
JPfighter- July 23, 2009 at 3:49 pm
LOL at Kieran. Kieran, is it difficult to type messages with BisPING's limey dick in your mouth? Seriously though, you need some professional help if you get that bent out of shape about people talking about any fighter. Breathe in, breathe out. Relax. And as for shit-talking, your boyfriend BisPING is the King of all shit-talkers. Actually, my bad, he is not the King of all shit-talkers, he is the Count. Although, the way way his career is going, BisPING is on target to be demoted to Court Jester. Damn that circling to the left.
kieran- July 23, 2009 at 1:56 pm
You lot are such a bunch fucking idiots,Talking crap about bisping on the internet like you could do any better.

What the hell have any of you done in the sport?You really need to have a look in the fucking mirror before you talk shit about other people.

You have done jack shit in the sport yet you sit on the internet making your comments about someone who fights for the ufc,pathetic dickheads thats all you are.
Dubbs- July 23, 2009 at 1:08 pm
Like sands through the hourglass....This is shaping up to be a pretty dull period between UFC 100 and UFC 200: Chuck vs Randy 7...brought to you as always by Xyience: Geriatric and the Great People's Republic of China.

I for one welcome our new Communist Overlords.
JPfighter- July 23, 2009 at 12:56 pm
What would Wanderlei have to gain by fighting Michael BisPING? Give me a break. His Manager's response was a polite way of saying "why would we want to fight that fucking loser." Finding relevant opponents for BisPING at this point is going to prove challenging for the UFC.
cock lesnar- July 23, 2009 at 12:39 pm
on the topic of 'getting sucked into series'..........THESE PRETZELS ARE MAKING ME THIRSTY!
Sexyamas Orange Coat- July 23, 2009 at 12:13 pm
Hell yeah Bisping ain't fighting Silva Dana will feed his boy/money maker either Elvis Sinosic or an Ameri-can fighter all the way !

I'm going with a fight between Michael "The Can't" Bisping vs Rex Holman as the headliner at 105.
NateGetsIrate- July 23, 2009 at 12:06 pm
Nothing surprises me anymore, so who knows! LOL!
mayhem- July 23, 2009 at 12:00 pm
@NateGetsIrate
"Futhermore, HAL is none other than Ben Fowlkes! That Fowlkes. Always Fowlkes-ing with us!"

Which was his 2nd personality... first being the ever popular TUF GUY. lol
Hum Deez Nutz- July 23, 2009 at 11:37 am
OK, story lines should have been omitted from my original post. Sorry...
Bovice- July 23, 2009 at 11:26 am
@Hum Deez Nutz

What crappy story lines?
Hum Deez Nutz- July 23, 2009 at 11:17 am
I'm sorry but MMA is becoming worse than WWE with their crappy story lines and BS.
NateGetsIrate- July 23, 2009 at 11:12 am
Speaking of rumors...

Brett Rogers has recently been scheduled to fight in Strikeforce's up coming August 29th event against new guy... Bobby Lashley!

Also, Gina Carano has recently become engaged to Dana White!

Futhermore, HAL is none other than Ben Fowlkes! That Fowlkes. Always Fowlkes-ing with us!
LoneWolf- July 23, 2009 at 11:11 am
This sux!
831 Son- July 23, 2009 at 11:11 am
What the fuck is up with all the dumb rumors and idiots fucking up recently. Bisping would get destroyed by the way.
That_guy- July 23, 2009 at 11:11 am
Sure, Wandy is smart. You can't lose if you don't fight. Thats strategy.
Old_Bald_and_Irish- July 23, 2009 at 11:10 am
Liddell vs Silva 2: Loser Goes Home Braindamaged!

Silva wants to wait until February?

I guess a Wandy already got plenty to eat...
RickyRobbie- July 23, 2009 at 11:05 am
Liddell vs Silva 2 !
Koeikan- July 23, 2009 at 11:00 am
damn...f MMABay.

I was hoping for that one.
PHELPS- July 23, 2009 at 10:56 am
Yeah bummer.
Fucklord- July 23, 2009 at 10:54 am
He would end bispings career
Goog- July 23, 2009 at 10:50 am
I'm kinda glad. Bisping doesn't deserve him yet.
Times Infinity- July 23, 2009 at 10:48 am
Maybe this fight is still going to happen and Dana white just signed up Wandy without him knowing it like the Ace-Hendo fight. Fucking jerk.
KillDozer- July 23, 2009 at 10:48 am
I wanna see Bisping smashed again.
Btw, Ben should dig up and post photoshoped pics of Bisping in the lala land. Some funny shit.
KillDozer- July 23, 2009 at 10:45 am
Wandyyyy
CagePotatoMMA